Un drum nepavat

I-am promis sufletului meu într-un moment de prăbuşire că îi voi găsi un loc magic; un loc plin de liniştea tandră a mării, de albastrul cenuşiu al cerului, de şoapta caldă a vântului. Oricât de mult mi-am dorit să-mi respect promisiunea, recunosc cu regret că nu am reuşit, ba chiar piedusem şi ultimul fir subţire de speranţă în căutările mele disperate după o gură de aer proaspăt. Probabil nu am căutat unde trebuia.

Cândva, pe un drum pustiu unde mi-am odihnit respiraţia greoaie, am găsit o urmă a speranţei. Ea e cea care mă îndeamnă acum să păşesc pe drumul acesta nou. Am părăsit drumuri greşite pe ale căror cărări încâlcite mă rătăcisem. M-am înşelat enorm când îi spuneam sufletului că am găsit în sfârşit cheia spre fericire. Mă îndreptasem spre o groapă adâncă din care nu mai puteam ieşi singură. Mă pierdusem şi nu mai voiam să fiu salvată. Am renunţat uşor la tot ce am fost, tot ce voiam să fiu şi m-am dezamăgit amar. Pe mine, dar mai ales pe oamenii dragi fără de care nu-mi imaginez lumea. Ei m-au ajutat şi mi-au deschis ochii. Abia atunci am realizat ce am făcut. Cât de mult le-am rupt sufletul. Le mulţumesc că m-au salvat înainte de a mă prăbuşi şi le mai cer odată iertare. Sper să mă poată privi la fel ca înainte.

Mă schimb pe zi ce trece, dar bănuiesc că asta e o etapă din maturizarea mea, din formarea mea ca om. Uneori nu mă recunosc nici eu. Privesc cu uimire la reflexia necunoscutei din oglinda mare şi veche şi mă întreb cum voi fi peste o zi, o săptămână, o lună. Cum mă voi simţi şi ce gânduri voi nutri. Dar toate acestea fac parte din misterul zilei de mâine, al persoanei şi al copilului care învaţă să trăiască.

Îmi voi purta paşii pe acest drum. Îmi voi pune încrederea în acest loc nou plin de mine şi de oamenii dragi care mi-au adus cândva o emoţie, un gând, o amintiri frumoasă, tristă, de neuitat, un vis frumos.  Oricum, indiferent ce drum aş străbate paşii mei vor rămâne întipăriţi acolo. În nisipul cald al timpului. 🙂

4 gânduri despre „Un drum nepavat

      • Ce pot sa iti doresc?
        Pai in primul rand inspiratie, motivatie, sa gasesti mereu un lucru sau un om care sa-ti fie muza si sa te indrume, sa cauti fericirea in lucrurile simple, aparent banale, dar vei vedea ca astea-s singurele ce conteaza intr-un final! Sa daruiesti cititorilor tai motive sa te citeasca cu drag.
        Te imbratisez cu tot dragul din lume! 🙂

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

