La mulţi ani, suflet minunat!

Îţi doresc toată fericirea şi împlinirea de care sufletul tău cald are nevoie! Să fii mereu iubită şi apreciată pentru felul tău frumos de a fi, numai al tău.

Îţi mulţumesc din tot sufletul că mi-ai dat ocazia să te cunosc, să-ţi explorez nestingherită sufletul şi să-ţi cunosc povestea din spatele ochilor strălucitori.

Eşti un om minunat, cu un suflet atât de frumos desenat, un om plin de vise şi de principii, un om plin de amintiri magice clădite numai cu oameni la fel de frumoşi ca tine, un om încărcat de seninătate şi  poftă de viaţă, un om plămădit din bunătate şi frumuseţe sufletească fără margini, un om pe care viaţa l-a supus la sute de teste, dar pe care le-a trecut de fiecare dată cu capul sus, un om plin de râsete senine şi zâmbete calde, un om care pune problemele şi nevoile lui pe locul doi, un om aparent simplu, dar atât de special.

În viaţă nu contează unde te afli, ci pe cine ai alături.

Tu, om drag, mi-ai fost alături de atâtea ori că am pierdut numărătoarea. Mi-ai încălzit mereu sufletul cu un zâmbet senin şi o îmbrăţişare caldă, mi-ai şoptit mereu că va fi bine, că cerul meu nu va rămâne pe veci atât de gol şi întunecat.

Au fost emoţiile primei zile în care ne-am şoptit timide numele ce ne-au construit drumul de azi. M-ai ajutat să supravieţuiesc în jungla asta sălbatică de suflete. Mi-ai alungat temerile viitorului meu cu privirea ta caldă şi mi-ai redat puţin din încrederea pierdută.

La fel ca şi mine, ai un suflet plin de aroma fină a copilăriei. Am zâmbit, am cântat, am râs, am plâns, am visat, am făcut fotografii şi am umplut cufere întregi cu amintiri de neuitat. Se spune că prietenul adevărat este un mit, la fel ca Moş Crăciun.

Ştii cel mai bine că nu mai cred în prietenie adevărată. Ceea ce am cu tine nu se poate defini aşa. Legătura dintre sufletele este ţesută cu un fir puternic, ce nu poate fi rupt, tăiat sau fisurat. Indiferent unde ne va purta drumul sorţii, ştiu că legătura aceea va rămâne la fel de vie ca acum.

Îţi mulţumesc pentru fiecare zâmbet, pentru fiecare cuvânt încurăjător, pentru fiecare gând de mai bine, pentru fiecare vis şi amintire conturată, pentru fiecare moment în care mi-ai redat speranţa şi pofta de viaţă, pentru fiecare clipă când mi-ai luminat cerul, pentru fiecare sfat primit, pentru fiecare moment când mi-am aşezat  capul pe umărul tău, pentru dezacordul tău când am decazut, pentru fiecare secret păstrat.

Îmi pare extrem de rău că nu pot fi alături de tine într-un moment atât de important pentru tine, dar chiar dacă nu sunt acolo, eu sunt acolo. Şti că poţi conta mereu pe mine şi pe forţa mea de a te ajuta. De a-ţi reda zâmbetul şi strălucirea! Să fie multă fericire în casa sufletului!  Să-ţi păstrezi mereu sufletul de copil şi să nu încetezi să visezi.

Îţi doresc mult succes la toate provocările ce vor urma! Să le treci cu bine şi ca de obicei, cu, capul sus!

 

2 gânduri despre „La mulţi ani, suflet minunat!

  1. Vine un moment cand legaturile se rup si orice ai face, nimic nu mai poate fi ca inainte. 🙂
    Dar raman amintirile, care dupa parerea mea raman pentru totdeauna.

    Apreciază

Lasă un răspuns

