A look back…

Arunc o ultimă şi infinită privire în trecut…

Anul 2014 a fost un an greu,prea greu,plin;a fost un an dur.A fost anul în care am evoluat ca om,suflet,copil,m-am înălţat mândră pe culmile succesului,dar am coborât rapid de la înălţime,mi-am dezvoltat pasiunea pentru scris şi citit,am ţinut două jurnale,dar in păcate nu am avut puterea de a le termina,am zăcut mult timp ca o jucărie stricată în colţul meu pătat de lacrimi,mi-am conturat graniţele propriei lumi imaginare,am rupt,am pierdut,am creat noi legături cu alţi oameni şi le-am întărit pe cele vechi,am privit cerul frumos şi am numărat stelele,am şuşotit cu luna,am şlefuit la formarea omului care sunt azi,am dat fiecare pagină a cărţii vieţii,am umplut sufletul de zâmbete şi stele alături de oamenii dragi mie fără de care nu-mi imaginez lumea;ştiu  că i-am dezamăgit enorm şi sper să mă poată ierta cândva şi să mă privească la fel ca înainte,am conturat principii frumoase pe care le-am încălcat mai târziu,i-am făcut promisiuni pline de speranţă sufletului meu,dar le-am pierdut într-un moment de neatenţie,am învăţat lecţii noi despre viaţă şi oameni şi am umplut cufere întregi cu vise şi amintiri frumoase,oameni şi promisiuni,cuvinte,cântece,emoţii,locuri,fotografii şi mii de fluturi.

happy-new-year-goodbye-2014-hd-wallpaper

Dar mă întorc aici,în lumina prezentului…

Unde sunt înconjurată de suflete minunate ce-mi luminează cerul şi sufletul.De la ei primesc zilnic doze mari de fericire. Nimic nu se compară cu îmbrăţişarea strânsă şi călduroasă a mamei,cu pupicii ei drăgăstoşi,cu vocea ei caldă şi ochii strălucitori.Ştiu că am greşit,încă greşesc,că am dezamăgit-o,că am supărat-o şi că nu mă comport cum şi-ar dori şi ar merita,dar vreau să învăţ.

Învăţ din prorpiile greşeli.

Ador momentele de linişte,când soarele pătrunde încetişor în casă şi în suflet,când împărţim în tăcere zâmbete şi speranţe,când în ciuda problemelor suntem aceiaşi familie unită.Sunt extrem de norocoasă cu ei şi sper ca într-o zi să pot învăţa să-i apreciez şi să-i fac mândri de mine. 🙂

Îmi doresc multe,pentru mine,pentru ei,pentru noi.Vreau fericire şi împlinire,vreau ca norii negri de tristeţe,problemele,visele ce mi-au rămas mici,furtunile, să se risipească în întunericul nopţii.

„Omul este o scânteie prinsă între două umbre:umbra celui ce este si umbra celui care a fost cândva.”

Lasă un răspuns

