Scrisoare către mama

Dragă mamă,

aleg să-ţi urez un cald şi sincer „La mulţi ani!”, chiar aici, în locul meu special şi extrem de important. Dar nu-ţi face griji. Indiferent cât de mult tmp îmi petrec aici, blogul nu-ţi va lua niciodată locul; nu va deveni niciodată mai semnificativ decât tine. 🙂

Îmi aduc aminte cu drag de toate cadourile mici pe care ţi le confecţionam stângace, de toate poeziile şi cântecele bâlbâite, de milioanele de pupici drăgăstoşi şi îmbrăţişările călduroase. Din păcate, odată cu creşterea mea, acestea au scăzut considerabil, au dispărut chiar şi îmi pare extrem de rău pentru asta,dar promit să mă revanşez cândva. Promit că te voi face atât de mândră de mine încât să-mi poţi uita nenumăratele greşeli şi să mă poţi privi la fel ca înainte. Îţi promit că voi învăţa să-ţi demonstrez cât de mult însemni pentru mine şi că te voi aprecia pentru tot ceea ce eşti şi tot ceea ce faci pentru noi. Nici nu am cuvinte să îţi mulţumesc pentru asta.

Îţi mulţumesc pentru fiecare principu insuflat, pentru fiecare lecţie de viaţă, pentru fiecare poezioară şoptită, pentru fiecare cântecel fredonat, pentru fiecare lacrimă ştearsă, pentru fiecare rană alinată, pentru fiecare codiţă împletită, pentru fiecare ceartă uşoară, pentru fiecare dezacord în privinţa decăderii mele, pentru fiecare sfat dăruit, pentru fiecare cuvânt mustrător, pentru fiecare moment când m-ai salvat, de mine şi de oameni, pentru fiecare doză de putere, încredere, fericire, înţelegere, pentru fiecare zâmbet şi pentru fiecare chicotit.

Tu eşti fundaţia omului care am devenit. Şi pentru asta chiar nu am cum să-ţi mulţumesc.

Îmi pare rău! Dragă mamă, îmi pare atât de rău! Nu am ştiut să mă comport ca un copil exemplar, nu ca unul aşa cum sufletul tău frumos de mamă merita. Uneori nici măcar nu am încercat să fac asta. Nu m-am străduit îndeajuns. Acum mă menţin grijulie pe drumul cel bun pe care tu l-ai construit cu sârguinţă pentru mine.

Eşti un izvor infinit de putere şi înţelegere, de iertare şi de iubire. Eşti o mamă excepţională, o soţie şi o femeie minunată.

Voiam să-ţi scriu acest articol mai târziu, probabil de ziua ta, dar şi azi este ziua ta. Şi azi este o zi importantă. Oricum, tu te afli în spatele fiecărui articol de pe blogul meu.Tu eşti inspiraţia şi puterea mea.Tu ai creat acest loc frumos pentru mine,aşa cum numai o mamă ca tine poate să o facă. Probabil te vei întreba când vei citi, de ce am ales să scriu şi să public această scrisoare, în loc de a-ţi mărturisi totul. Ei bine, nici eu nu prea ştiu. Îmi este mai uşor să mă exprim în scris decât să rostesc cuvintele pe care le meriţi şi vrei să le auzi. Dar parcă emoţiile mi-au speriat inspiraţia. A ieşit o scrisoare stângace, nici pe jumătate aşa cum îmi imaginam, parcă nici nu a redat în întregime sentimentele mele. S-a trasformat într-un amalgam de regrete şi de promisiuni.

Sunt extrem de norocoasă să te am, chiar dacă nu am ştiut să te apreciez. Tu eşti stâlpul care susţine întreaga familie. Tu eşti fundaţia fiecărui membru al familiei. Tu eşti cea care a transformat aceşti pereţi în locul cald pe care îl numesc mândră „acasă” al meu. Tu ademeneşti soarele aici.

Ştiu că am greşit de prea multe ori şi că ţi-am rănit sufletul de mamă, dar alungăţi îndoielile şi ştergeţi lacrimile! Copilul tău se va ridica, doar ţi-a promis! 🙂

La mulţi ani, mamă!

10371979_822008967821642_2954208492289812125_n

Cu infinită dragoste,

copilaşul tău, Flori.

4 gânduri despre „Scrisoare către mama

Lasă un răspuns

