Leapşa.Blogul pe care l-aş citi toată viaţa

Mă aflu în această comunitate frumoasa de puţin timp. Destul de puţin încât să nu cunosc acest joculeţ, dacă-l pot numi aşa. Dar sunt încântată de acestă minunată idee.
Am fost nominalizată la această leapşă, #LeapşaluiSarcasticu’, de către priviredecopil, unul dintre oamenii dragi mie.
Blogul pe care l-aş citi toată viaţa.Greu de zis.
Unele bloguri mi s-au lipit pur şi simplu de suflet. Ca un scai; un scai frumos, de la care am învăţat multe şi am creat legături.
Mi-a plăcut dn prima clipă priviredecopil, mai ales că am avut şansa de a cunoaşte omul din spatele acelor rânduri frumoase, venite din suflet. Am descoperit treptat magia şi emoţia blogului întrenoapteşizi şi am călătorit nestingherită printre poveştile Irinei Binder.
Acesta, IrinaBinder.com, este blogul pe care l-aş citit toată viaţa
.Nu am cuvinte să descriu impactul acestui blog asupra omului care am devenit.Cred că este de prisos să mai spun cât este de minunat,emoţionant şi motivaţional,ce om frumos este Irina şi cât e mult au cântărit cărţile ei pentru sufletul meu. 🙂

2 gânduri despre „Leapşa.Blogul pe care l-aş citi toată viaţa

Lasă un răspuns

