Mai, mai stai!

Niciodată primăvara nu s-a jucat atât de frumos cu sufletul meu. Am simţit puterea şi frumuseţea orbitoare a fiecărei floricele parfumate, speranţa şi veselia infinită a copăceilor, am adunat în suflet toate acestea, plus emoţiile infinite ale fabulosului cer.

Ce-ai făcut cu sufleţelul meu, Mai? Îţi spun, încă de pe acum, că toamna este stăpâna lui. Însă şi tu îmi eşti drag. Îmi eşti atât de drag..   Luna trecută, o emoţie puternică îmi smulgea violent stelele de pe cerul meu sărac. O vagă inspiraţie a tipărit trei articole slăbuţe. Tu ai creat o mare de nostalgii şi de emoţii frumoase, de neuitat. Ai rupt bucăţi din primăvara ta şi mi-ai împodobit sufletul, inima, mintea şi casa. Te-ai jucat şi pe blogul meu, ceea ce a dus la realizarea a şapte articole de care sunt extrem de mândră. Nu am apucat să-ţi urez un cald „Bine ai venit! ” şi nu vreau să-ţi urez niciun trist „Adio! „. Îţi cer, cu o prea mare doză de îndrăzneală şi egoism, să-mi cauţi în suflet, să-l asculţi, să-l înţelegi, să faci ce poţi cu el.

Mai stai, Mai!

Timpul mă fugăreşte prea rapid. Simt că ratez lucruri, oameni şi momente mult prea frumoase. Ştii cât de mult doresc să-mi umplu cufărul cu amintiri. Vreau să-mi dai, cât mai stai, o iubire frumosă de primăvară. Dar tu pleci, la fel şi primăvara.. Te duci cu dragostea mea.. Pleci încărcat de visurile mele, de puţinele trăiri, de miile de stări efemere. Te împovărez, fără umbră de regret, de tot ce mi-a îngreunat sufletul. Iar tu, prin simpla ta plecare, îmi apeşi un bolovan prea greu pe suflet.

Adio, Mai!     Adio, primăvară!

2 gânduri despre „Mai, mai stai!

Lasă un răspuns

