Oscar şi Tanti Roz

De ce iei copii la sânul tău, Doamne? De ce îi iei înainte de a se bucura de ceea ce Tu ai creat pentru ei, pentru noi?

Şi eu încă cerşesc ani din copilărie. Ce suflet egoist..

Oscar, băieţel visător, suflet frumos, ţi-aş da toţi anii mei. Doar, doar să te bucuri mai mult. Dar nu pot şi numai gândul că, înainte de a pleca, tu ai visat, ai sperat, ai gustat din împlinire, îmi mai alungă din vinovăţie. Îţi vorbesc din suflet, ca de la copil la copil. Ştii ceva? Trebuie să-ţi mulţumesc, micuţule. M-ai învăţat o lecţie foarte importantă. De asemenea, tu şi Tanti Roz mi-aţi întărit credinţa. Mă împrietenesc şi eu cu bărbosul.

Parcă te cunosc de-o viaţă.. Hai să ne jucăm împreună. Îi poţi lua şi pe prietenii tăi. Vine şi Peggi-Albăstrea. Bineînţeles că o vom chema şi pe Tanti Roz. Abia aştept să-mi povesteşti cât de departe e cerul şi cât de bine este acolo sus. Mă vezi zâmbindu-ţi?

Hai să facem un pact. De fapt, o promisiune. Urăsc aranjamentele. Promite-mi că-mi vei face mereu cu mâna de sus de fiecare dată când greşesc, când plâng după oameni şi amintiri, când cerşesc din nou ani. Nu mă lăsa să greşesc. Nu întotdeauna. Mai trebuie să învăţ din ele.

Tu, Oscar, ai forţa sufletului. Tu, micuţule, ai învins.

Doamne, lasă copiii să-şi trăiască viaţa! Şi mai dă-i vacanţă inamicului tuturor, Cancerul!

Lasă un răspuns

