Dragă inimă,

Spune-mi că nu am greşit. Garantează-mi că am luat decizia corectă. Promite-mi că nu voi regreta amarnic această decizie. Fă ceva cu sufletul ăsta, mă doare.

Crede-mă, am vrut să spun „Da!”, am vrut să strig acest cuvânt, să alung îndoielile şi neliniştile, să trăiesc clipa. Ştii, poate mult prea bine, mai bine decât ar trebui, cât de mult mi-am dorit asta. Mi-e atât de teamă. Mi-e teamă de regretele amare. Mi-e teamă pentru că nu ştiu care mă va durea mai mult; regretul unei alegeri necugetate sau al unui vis pe care mi l-am ucis singură. Mi-e teamă de o posibilă respingere, de prejudecăţi, de puterea prea mare de a răni a unui om asupra sufletului meu.

E ironic. E ironic cum visam la asta la început. Visam neîncetat, cu forţa sufletului. Mă durea gândul că visul acesta va muri în mine. Iar acum, acum când mi s-a oferit şansa de a-l ţine în viaţă, dau înapoi, ucigându-l. O piatră grea de rău îmi trage cerul în jos.. Simt, simt cum voi regreta dacă ucid chiar eu un vis care, cu ajutorul a două litere, poate pluti la infinit pe culmile sufletului. O să plâng cu dor..

Mă agăţ de un „dar dacă..?”, creând tot felul de scenarii în suflet. Ce ştiu sigur este că mă poate distruge cu doar câteva cuvinte. Şi atunci îmi va muri sufletul, nu doar un vis. Mă gândesc, îmi fac un plan de salvare. Voi numi regretul acesta o teribilă greşeală a tinereţii.

Am amânat cât am putut de mult. Poate până a fost prea târziu. Mi-e teamă că nici acum nu am dat un răspuns concret, deşi mi-am încheiat socotelile cu sufletul. Faţă de mine am recunoscut, dar nu am pronunţat cuvintele. Nici cu vocea sufletului. Încă mai visez la ce s-ar putea întâmpla dacă spun da..

Lasă un răspuns

