Omul-cer, paragrafe scrise mai demult

Îmi place cerul. (Asta nu mai este o noutate, dar îl ador pe micuţ.) Îmi ador singurul om care mă înţelege. Poate credeţi că sunt nebună, însă cerul este un om. Unul cald, neaşteptat de prietenos, bărbat şi femeie în acelaşi timp, un om încărcat de principii si valori bine bazate, cu un suflet cu margini infinite, sensibil, uriaş de frumos şi blând. Un om pe care-l aşteptam de mult timp.

Dulce ca florile de măr, drept ca un crin, aromat ca un trandafir, bun, înţelegător, amabil, tandru, glumeţ, darnic şi onest.

În el se aude marea, în sufletul lui îşi construiesc visuri păsările nebune; numai el cunoaşte emoţia fiecărei berze, puterea avioanelor, răceala ploii, singurătatea soarelui, imperfecţiunea lunii… sufletul meu. Îmi colora câte un zâmbet. Mi se rupea sufletul. Afişa un nor doar pentru a-l putea privi, pentru a-l saluta, aşa cum obişnuiam să fac. Ghiceam forma şi plecam. Nu mai voiam ca el să-mi citească sufletul. Nu-l mai salutam. L-am tratat cu un egoism nemotivat, neaşteptat.

Zilele trecute s-a descărcat; mi-a aruncat furios toţi picurii suferinţei lui. I-am adunat metodic în suflet, de parcă făceam asta de o viaţă. Îşi vărsa cu furie tot dorul umbrit de nelinişti şi îndoieli. Arunca cu încrederea şi visurile. Bietul meu cer.. Suferea şi nimeni nu ştia. L-am rănit, eu, hoaţa de sentimente a cerului..

Oamenii inconştienţi murmurau să se oprească ploaia aceea blestemată. Tocmai ei, blestemaţii fără de suflet! Ce ştiau ei? Ce ştiau ei că al meu om drag izbucnise într-un război de sentimente? Cum puteau şti că eu eram motivul acele furii? Îl vor putea înţelege cândva?

Sufletul continua să se descarce într-o ploaie fără sfârşit.. Nu-mi pasă dacă sunt considerat un biet copil nebun. Nu-mi pasă că singurul om, considerat neom de cei fără de suflet, mă înţelege mereu şi vorbeşte cu mine. Nu-mi pasă că am renunţat.  Nu-mi pasă că nu le pasă.

Lasă un răspuns

