Free samples

Am văzut filmul acesta acum câteva zile. Mi-a fost teamă să apuc stiloul, să pătez foaia aşa curată, mi-a fost teamă să mă văd. Am aşteptat cuminte, mi-am păstrat cuvintele în vârfurile degetelor, am aşteptat clipa în care le pot lăsa aici. Şi iată că a sosit.

Am văzut în filmul acesta viitorul, trecutul şi prezentul meu. M-am văzut în locul lui Jilian. Nu aş şti cum să descriu impactul filmului asupra sufletului meu. Aş putea spune că mi-a deschis ochii. Mi-a deschis ochii sufletului.. Ca şi Jilian, nici eu nu ştiam că nu pot. Mă agăţam de vise, dar de fapt mă ascundeam după propria umbră.

Întreaga acţiune a filmului se desfăşoară într-o furgonetă. Jilian îşi ajuta prietena cea mai bună ţinându-i locul. Şi oamenii  veneau să-şi ia câte o monstră gratuită de îngheţată. De ciocolată sau de vanilie.. În furgonetă, în îngheţată, în monstrele gratuite, era visul lui Mike. Asta vreau să cred..

M-am văzut. M-am văzut neputincioasă, neştiutoare, nerăbătoare, tristă, dezamăgită, pierdută, fără viaţă, fără suflet parcă. Ştiu că aşa va fi. Ştiu că povestea mea va fi ca a ei. Ştiu. Ştiu că voi eşua. Mi-o spune inima, că sufletul visează in continuu, sufletul nu e capabil să-mi spună asta. Un sentiment, un gând, o mică parte din mine, toate îmi spun că nu va fi exact cum vreau eu. Mai ales dacă nu-mi creez calea de acum. Dar pentru asta am nevoie de forţă sufletească, iar sufletul aleargă ca un nebun. Nu-l pot prinde să iau puţină de la el.

Nu pot să cred că va fi bine. Nu pot să cred că va fi aşa cum îmi doresc, cum visez. Nu pot pentru că mă cunosc. Odată ce am abandonat lupta, odată ce am căzut, odată ce sunt aici, nu mai vreau să mă ridic.

Vreau să se încheie frumos, cu zmbete şi priviri, dar ştiu că nu e aşa. Ştiu că mai încolo voi renunţa. Ca şi ea. Ştiu că nu va fi bine. Ştiu că în final nu voi avea un Albert pe care să-l numesc Tex. Ştiu că voi fi mereu pierdută. Şi voi şti că totul este rezultatul a ceea ce nu am făcut. Este rezultatul timpului pierdut şi a lipsei ambiţiei.

Lasă un răspuns

