Sunt eu, Flori..

Poate mă ştii, poate m-ai uitat, poate vrei să mă uiţi, poate mă iubeşti, m-ai iubit sau vrei să te ataşezi de mine, poate m-ai cunoscut în toate modurile dezvăluite de sufletul meu sau poate vrei să mă cunoşti. Poate ai uitat o îmbrăţişare în braţele mele, poate ai uitat să mă mai îmbrăţişezi sau poate îţi doreşti să te îmbrăţişez eu, cu forţa sufletului. Forţa unui suflet tânăr..

Şi mi-e aşa un dor..

Şi azi resimt o aşa tristeţe. Ce mă sperie este uşurinţa şi rapiditatea cu care mi s-a strecurat în suflet. Căci acum câteva ore îmi scriam zâmbetul de fericire. Mi-e teamă..  Şi am mai zis că mi-e dor? Deşi nu trebuie, deşi lacrimile trebuiau plânse de mult timp, deşi numele tău e şters din sufletul meu. Dar nu numele tău îmi răvăşeşte sufletul. Nu acum. Nu singur. Are alte pietre acum care-l trag în jos. Da, de ce să mă mint, e şi al tău, care împreună cu celelalte crează o durere comună, fără nume..

Poate e melancolia toamnei şi peste câteva zile îmi voi scrie nu unul , ci zeci de zâmbete de fericire. Scriu azi fără o direcţie anume, fără cuvinte adunate frumos, păstrate în vârful degetelor, scriu ca să alung norul ăsta negru de pe cerul meu. Şi scriu ca să nu uit. Să nu uit ziua asta pe care mi-o doream aşa frumoasă. Mă bucuram, mă băteam cu pumnul în piept în faţa oglinzii că sunt o altă Flori, mai veselă, mai curajoasă, mai încrezătoare, o Flori cu un suflet nou, care nu sperie de nimeni. Dar sunt tot eu. Poate m-am schimbat puţin, poate nu atât cât îmi doream, cât îmi şoptea sufletul, dar simt mirosul de nou ce umblă prin suflet.

Poate nu am reuşit să scriu mai nimic frumos, de înţeles, de ţinut minte, dar eu mi-am îndeplinit scopul. Mi-am eliberat sufletul..

Lasă un răspuns

