Dar poate..

Cineva scria, reuşea să convingă sufletele prin cuvinte că omului i se dă un număr fix de lacrimi. Să zicem că eu, în şaptespreze ani, am irosit cam treizeci de lacrimi de fericire şi şaptezeci de lacrimi de tristeţe. Bine, au fost mult mai multe, dar nu vreau să le calculez acum. Da, le-am epuizat pe acestea, am mai luat din următorii doi ani câteva. Le-am irosit prosteşte. Poate le-am plâns de prea multe ori, poate nu mai am ce să plâng sau poate nu am plâns nimic.

Mereu am urât acest cuvânt: poate. E urât, plin de incertitudini agăţate de fiecare literă. Are doar cinci, dar parcă fiecare literă duce câte zece. Le cară în spate.. Ştii, îmi pare rău pentru acele lacrimi irosite pe.. nimic. Când plângeam cu lacrimi de tristeţe că nu plâng de fericire. Ce ciudat sună aranjate pe hârtie. În minte şi în suflet sunau mai bine. Dar inima ne spusese ceva.. Şi.. or suna ele diferit, dar cum or fi?

Simt că am eşuat. Simt că nu o să realizez nimic. Nu ştiu de ce, dar simt asta. Îmi apasă pieptul. Şi mă doare..

Mereu numesc unii oameni totul, totul meu, apoi trag de nimicul cu (,) care rămân la final, numindu-l din nou tot. Mereu am greşit şi nu am ales să învăţ. Am irosit lacrimile şi lecţiile ce-mi veneau la schimb. În timp ce ei îmi materializează lumea, eu sunt un nimic pe cerul lor. Un nimic ce nu a fost niciodată tot.

Scriam cândva că sunt o jucărie ruptă  şi ponosită, dar cu ochii şi sufletul mari, acunsă într-un colţ pătat de lacrimi. Mai târziu, recitind, m-am temut de ele, de cuvintele mele.. Acum însă le accept. Şi spun: Da, sunt!

Lasă un răspuns

