Cât de departe..?

Ce se întâmplă de până şi lucrurile uşoare, parte din cotidian, au devenit aşa grele, de neândeplinit? Ştii cât visam că voi reuşi? Ştii cât îmi doream să pot spune că am făcut, că am fost, că am luat că am realizat, că.. am putut. Un lucru simplu.. Dar cum lucrurile simple sunt cele mai complicate lucruri, povestea nu se vrea scrisă aşa cum eu o vreau povestită.

Măcar un vis să-mi împlinesc şi eu. Să duc fericirea aia până la capăt, ştiu că-mi va ajunge mult, mult timp. Din fericirea aia se va naşte fericire. O voi învăţa să plouă şi.. ce să mai? Aş fi şi eu fericită pe deplin. Aş avea sufletul mulţumit, m-aş sui pe munţi şi aş striga către cer că am reuşit.

Îmi umblă aşa nişte stări prin suflet. Să nu mai zic de voci sau de ţipete..

Aş fugi fără să mă mai uit înapoi, fără ceas, fără haine, doar cu un vis învelit într-o batistă. Să fug cu el în buzunar, într-un loc cald unde aş putea visa la infinit. De aceea, visul trebuie ales cu grijă, cu atenţie la regrete căci mi se scaldă destule prin portul sufletului. Şi aşa aş pleca.. M-aş întoarce, nu suport singurătatea, iar oricât de real şi frumos mi-aş imagina visul, la un moment dat mă voi considera nedemnă pentru el. Căci Flori nu are nimic frumos de dat.. Nu ce-şi doresc ei, în orice caz..

2 gânduri despre „Cât de departe..?

  1. Dar daca nu ai intalnit pe acei „ei” potriviti?Stii..lumea si oamenii sunt in infinite feluri si nu tot ce avem de dat este recunoscut de fiecare data. Nu-ti pierde si nu te dezice de resursele tale de a da…e posibil sa nu le cunosti inca adevarata valoare.

    Apreciază

    • Momentan „ei” îmi materializează lumea.
      Sunt deschisă şi altor oameni, am sufletul destul de mare, iar resursele mele de dăruit sunt infinite. Aştept.. Aştept să vină..

      Apreciază

Lasă un răspuns

