Semn de suflet

În urmă cu ceva vreme, îmi scriam vinovată schiţa asta, cu degete tremurânde, încărcate de vină, emoţie şi o stare care nu avea ce să caute prin suflet. Azi o rescriu. Mai păstrez câteva cuvinte de acolo, câteva verbe şi prepoziţii, să mai fie măcar puţin din schiţa ce se dorea aşa mult publicată. Verbele sunt la trecut, la fel şi visul şi stările, chiar şi el..

Mă îndrăgostisem iremediabil de tine, de pasiunea sufletului tău, dinainte de a avea ocazia de a afla câte ceva de omul din spatele căştii negre. Mă îndrăgostisem de amândoi, în aceaşi măsură, mai mult decât putea suporta sufletul meu. Te-am ţinut în suflet, ascuns de mine şi de tine. Ţi-aş fi scris pagini întregi, până mi-ar fi sângerat degetele şi tot nu m-aş fi oprit, dar i-am promis sufletului că nu-mi voi construi fericirea pe nefericirea altuia.

Azi, acum, îmi limitez cuvintele. Nu mai am ce să zic. Ai fost un vis şi oricât de mult l-aş fi visat, tot nu ar fi fost întreg. Dar şi aşa, cu o jumătate de vis, sufletul mi-e mulţumit. Am discutat serios cu mine, cu sufletul, cu inima şi raţiunea. După atâtea lacrimi strigate, după o altă lecţie, după un aşa vis, după trecerea timpului, am reuşit să văd diferit situaţia. Aşa m-am luat de mână şi am îndepărtat florile de pe mormânt. Căci era gol..

Regrete nu am. Nu regret absolut nimic, nu aşa cum mă aşteptam. Sunt mulţumită. Nu a fost nici prea mult, nici prea puţin. Deşi fără o introducere mai frumoasă, fără un cuprins mai amplu, am parte de un sfârşit frumos. Îmi este foarte uşor să scriu asta acum, să te numesc semn de suflet, vis.. 

5 gânduri despre „Semn de suflet

  1. Uf, scuze pentru like-ul grăbit. Eram în reader şi în loc de „visit”, mi-a fugit şoricelul pe like. Ştia el ce ştia.
    Doare textul tău. Dar eu chiar nu sunt în măsură să spun ceva. Deşi… cred că nu de sfaturi ai nevoie 😉

    Apreciază

Lasă un răspuns

