Altă toamnă, niciun tu

Mi se pare mie sau nu mai ştiu să număr? Mă trezesc aşa buimacă, fără a şti nimic. Că e sfârşit de octombrie, că mai e puţin şi mi se duce şi toamna asta, că nu am făcut nimic, că am pierdut două luni în care-mi plănuisem atâtea, că nu am tăiat nicio liniuţă din multele aşezate pe oglindă..

Şi dacă m-ar întreba acum cineva pe stradă ce vârstă am, aş spune fără să gândesc că am şaptesprezece ani..

Mă visez într-o poveste frumoasă, mă visez alături de un personaj frumos, minunat, perfect pentru mine. Mă visez fericită, dar doar mă visez. Nu fac nimic şi-mi zic că nu pot, că aş vrea, că aş încerca. Mereu am urât condiţionalul.. Îmi dăduse mie octombrie un dar de toamnă, de optsprezece ani, dar poate a greşit. Poate nu era darul meu. Poate a vrut să-mi încerce sufletul. Să-mi amintească de ceva..

Uneori uit să-mi amintesc de toamna trecută, de ce am primit atunci, de ce nume avea fericirea mea. Şi e bine pentru că nu vreau să-mi amintesc aşa des. Altfel nu aş mai scrie altceva, aş scrie cu disperare, aşa cum scriam înainte..

Mă privesc, mă analizez câteodată minute în şir, până realizez cât de mult m-am schimbat. Recunosc cu regret că am crescut.. Nu mai sunt aceaşi Flori. Nici pe blog. Cu fiecare articol publicat realizez cât de diferit este faţă de ultimul, cu ce gând l-am scris, cu ce scop am şters sau am adăugat un cuvânt. Gesturile, zâmbetul, acţiunile, speranţele, toate mi se schimbă..

Lasă un răspuns

