Sfârşit de toamnă

S-a terminat şi toamna asta. S-a terminat mai demult, dar nu am avut curaj să recunosc. Însă un sfârşit este un sfârşit şi nimeni nu poate schimba asta. Cu atât mai puţin eu. Da, pot să mă mint, pot să mă amăgesc cu visuri, dar se merită oare? Nu mai bine stau şi scriu acum acest sfârşit decât să stau cu degetele întinse, aşteptând să scriu un început care nu va veni?Cel puţin nu toamna asta..

Pentru mine toamna nu e doar un anotimp. E parte din suflet, bucată ruptă din el. Toamna e totul meu. Nu aş putea descrie în cuvinte ce impact are asupra sufletului meu, nu pot să spun cum să simt, nu pot să-i descriu frumuseţea. 

Am făcut şi nu am făcut, am pierdut şi am câştigat, am fost tot şi nimic, au fost lacrimi şi zâmbete. Am fost eu, cea veche, cea de acum un an, copilul, fata de hârtie şi Flori cea plăsmuită de cealaltă Flori. Am alergat prin sufletul meu aşa haotic, de la un om la altul, de la o amintire la alta, de la o lacrimă la un zâmbet, de sus în jos şi de la stânga la dreapta. Am spus, am scris, am tăcut, am  visat..

Aş fi vrut ca lucrurile să fi fost astfel, mai ales când mi s-a aruncat şansa aceea, aş fi vrut să scriu o poveste frumoasă despre toamna asta, să n-o mai scriu pe cea de toamna trecută. Are ea locul ei special în suflet, acum era timpul acesteia. Era timpul meu. Şi nu ştiu nici acum dacă am procedat corect. Sunt foarte confuză. Ştiu că am început toamna asta într-un fel şi s-a încheiat cum nu mă aşteptam. Toamna a tras linie sub numele meu. Atât. Şi nu mai e loc de nimic. Totul va fi lăsat în urmă. Poate va fi scris toamna viitoare sau cine ştie, poate chiar iarna ce vine. 

Adio, toamnă! 

3 gânduri despre „Sfârşit de toamnă

Lasă un răspuns

