Sfârşit

Am aşteptat un an întreg să scriu asta. A fost nevoie de un an să reuşesc să scriu acest sfârşit. L-am aşteptat, am mai trişat şi l-am scris cândva, când sufletul nu se desprinsese de tot. Acum totul a dispărut. Nu mai e nimic în suflet. Nu mai e ce a fost. E doar o împăcare. Cu mine însămi..

Parcă nici nu ştiu ce să scriu. Nu am emoţii, nu am fluturi, nu am regrete, lacrimi sau zâmbete. E doar o mică uşurare. Atât. Nu mai e loc de altceva. Şi nici privirea aceea nu mă mai urmăreşte. De la ea nu mai vreau nimic. Totul s-a terminat demult şi tocmai azi am găsit vreme să fac curat şi să şterg tot ce mi-a făcut rău. Să închid odată pentru totdeauna cuferele şi să-mi îndrept sufletul. 

Un singur lucru aş avea să-mi reproşez. Flori, de ce ai lăsat, copile, un om să facă atâtea în sufletul tău? De ce ai numit tot un om care s-a vrut şi s-a  afirmat drept  nimic? De ce l-ai primit în suflet când mintea şi inima îşi exprimau clar dezacordul? 

De ce ai scris atâtea scrisori? Şi atâtea lacrimi.. Abia acum conştientizez cât rău am făcut. Şi nu numai mie. Îmi pare rău. 

Iar florile împodobesc părul altei zâne acum.

Ceea ce nu mă poate bucura mai mult. Lumea mea era diferită de a lui. Sufletul meu era diferit de al lui. Şi ochii, şi inima.. Am greşit. Am greşit mult prea mult. Dar nu e timp sau loc pentru asta. Ce a fost, a fost. Iar ce va fi, va fi.

Nu mai am nimic de zis. Poate doar că voi găsi fericirea şi că voi câştiga. Ştiu că voi ajunge  exact opusul a ceea ce mi-a urat el. Ştiu asta. Ieri, eu am mers mai dreaptă când am trecut unul pe lângă celălalt, ochii mei erau mai veseli, doar paşii mei erau plini de viaţă şi soare. Eu nu tremuram de frig.  Însă el, el va păţi ca mine. Nu voi zâmbi, dar nici nu voi plânge. 

 

6 gânduri despre „Sfârşit

Lasă un răspuns

