Neparolat: Oameni şi cuvinte

Nu ştiu cum să încep. Caut de minute bune un titlu potrivit, iar acum nu găsesc cuvinte. Nici măcar nu ştiu dacă asta e o scrisoare sau dacă eu sunt destinatarul. Ştiu că azi, acum, am o teribilă nevoie să scriu. Simt că-mi explodează sufletul. Am încercat să fur din frazele ultimului articol, am căutat printre schiţe, dar nimic nu este potrivit. Credeam că nu pot să scriu când sunt fericită. Dar acum, acum de ce nu-mi găsesc cuvintele? Acum când mă înţeapă nişte lacrimi..

Mi-e şi teamă să mai spun că mi-e teamă. Am zis-o de atâtea ori că până şi eu m-am săturat de asta. Dar.. mi-e atât de teamă. Niciodată nu mi-a fost aşa teamă. Mi-e teamă să şi plâng, să nu mă sparg în mii de bucăţele. Înconjurată de singurătate, nu mă voi mai găsi niciodată. Mi-e teamă să plâng. Am făcut-o prea des şi prea mult, iar acum mi-e teamă că nu o să mă mai opresc.Însă, în acelaşi timp, mi-e teamă că dacă ţin totul în mine va fi la fel de rău.  Dar de care teamă mi-e mai teamă? Ca să ştiu ce să fac.

M-am minţit mereu să pot face ce vreau, că ei pot să spună şi să râdă..dar doar m-am minţit. Şi de ce să o mai fac? Mereu mi-a păsat de ceea ce cred oamenii despre mine. Şi am încercat să schimb asta, dar chiar nu pot. E o rădăcină prinsă adânc în suflet, e ceva puternic. E o teamă din copilărie. Aşa mi-a crescut sufletul şi nu pot schimba asta într-un an în care am dat de zeci de ori înapoi. Un an incomplet, de altfel. Am ratat multe, inclusiv pe mine.

Aş mai vrea să mărturisesc ceva, dar nu mă lasă inima. Poate m-aş simţi şi mai rău. Poate aş fi şi mai pustiită. Poate s-ar pierde şi mai mult din mine. Nu ştiu care „mine”. Toate sunt plăsmuite şi nu pot fi nicicând întregi.

 

 

 

 

2 gânduri despre „Neparolat: Oameni şi cuvinte

Lasă un răspuns

