E iarnă?

Aş putea scrie poeme despre cum străluceşte soarele, dar ce rost ar avea? Ce rost ar avea să înşir cuvinte vesele despre cerul prea bucuros şi prea cald? Se presupune că zăpada trebuie să fie titlul fiecărui articol. Se presupune că e iarnă. Şi vine Crăciunul..

Mi-am furişat câţiva fulgi de nea pe blog, deşi nu prea mă mai încântă acum. Îmi imaginasem altfel perioada aceasta, îi dădusem şi un nume. Toate se năruie. Şi nici Crăciunul şi nici sărbătorile nu mai sunt ce au fost. Şi nici eu. 

Îmi plănuisem câte un articol pentru fiecare zi..  Degeaba am adunat douăzeci şi opt de schiţe. Poate nu le voi publica niciodată. Poate nu voi fi în stare să găsesc cuvinte cheie, poate le voi lăsa aşa. Şi ele îmi vor umbri sufletul.

De când cu fulgii de nea de pe blog, parcă acesta mi-e străin, departe de mine şi de suflet. Şi cuvintele fug de mine şi eu mă tem din ce în ce mai tare. Oare unde voi ajunge?

 

 

2 gânduri despre „E iarnă?

Lasă un răspuns

