An de an

Puneam acum câteva ore acelaşi titlu, dar inventam alte cuvinte. Aş inventa acum unele mult mai bune şi.. un cer albastru. Albastru de iarnă.. Rece. Vreau şi eu să am cuvinte mai optimiste. Poate vreau o schimbare cu mult peste mine. Dar nu de asta vreau să scriu. E Ajunul Crăciunului..

Nu prea mă bucuram, dar acum, cu o vagă aromă de scorţişoară pe buze, mă entuziasmez mai mult decât un copil. Şi pot să accept că nu am ţurţuri la streaşină, că nu mi-au îngheţat ferestrele şi că pomii sunt goi. 

Nu am avut destul curaj încât să-mi dansez acum cuvintele pe colinde. Nici nu am simţit asta cu tot sufletul. Abia acum m-a cuprins dragul de pomul de Crăciun. Abia acum mi-am pierdut puţin timpul privindu-l îndelung. Şi eu care nu mă mai dezipeam de el acum câţiva ani..

Ocolesc subtil motivul pentru care sărbătorile nu au însemnat aşa mult pentru mine. Nu vreau să dezgrop gropi care nici măcar nu au fost acoperite. Nu mi-a nins în ele. 

An de an m-am bucurat de tot. De cozonaci, de brad, de stele şi de cer, de colinde şi de colindători, de mine şi de mine. Însă totul s-a schimbat. 

Poate până mâine mai adun nişte bucurie şi emoţie. Poate vine odată cu Moş Crăciun, căruia, apropo, nu i-am mai scris. 

2 gânduri despre „An de an

Lasă un răspuns

