Se scria în octombrie

Într-un plic alb, închis, aşa te-am găsit. Aşa m-ai adunat, aşa m-ai simţit, cu numele meu scris fix în centru, ca o inimă. Pot spune cu certitudine că nu mă aşteptam la asta. Şi.. o parte din mine credea că în plic se aflau cuvinte create să-mi blameze sufletul. Iartă-mă pentru asta.

N-aş fi vrut să-l deschid. Nu eram singură şi nu voiam să mi se fure reacţiile, să mi se închidă zâmbetele, lacrimile sau bătăile de inimă. Dar am făcut-o. Şi abia azi realizez că nu trebuia s-o fac. Nu mi s-a furat din magia scrisorii, mi s-a furat din magia sufletului meu. Căci oamenii, acei oameni erau păpuşi cu sfori. Şi nu erau legate de mine. Niciodată nu au fost. Rolul era doar al lor, eu nu făceam parte din distribuţie. Nu ştiu ce eram. 

Cu degete înaripate, l-am deschis. Şi atunci am ştiut că eu doar visam că tu ai citit din poveştile mele, că mi-ai urmărit sufletul, că m-ai supravegheat. Azi, nu mai vreau să fi făcut asta. E mai bine aşa. Referitor la cuvintele tale, mi-au închis o rană. Ba chiar mai multe. Şi de ce să mint, unele făcute chiar de tine.

Am regretat enorm că, după ce nu ne-am mai vorbit, n-am putut să te înţeleg când aveai nevoie doar de asta. 

Nu m-aş grăbi să spun că acum mă înţelegi perfect, ci că doar mă accepţi. Recitind-o azi, parcă a fost mult mai frumos. Fiind doar eu cu mine, nu mi-am ascuns nicio emoţie. Toate au fost ale mele. M-a bucurat enorm, nu am cuvinte să spun în ce măsură. 

Am vrut prea mult să fiu stâlpul tău de susţinere, încât nu am observat că tu poţi sta singură în picioare. 

Ai fost prima care s-a gândit să-mi bucure aşa sufletul. Ai fost prima care mi-a dat cuvinte, unele pe care poate le aşteptam demult şi nu le primisem până atunci. Am doar o scrisoare primită în cufărul meu cu amintiri. Am grămezi întregi de scrisori redactate de mine, unele netrimise, altele expediate, arătate, dăruite şi una singură primită.

2 gânduri despre „Se scria în octombrie

  1. La Multi Ani 2016– Happy New Year 2016


    Gândiţi-vă la trecerea dintre ani ca la o poartă. Puteţi să treceţi prin această poartă în noul an şi să luaţi cu voi doar lucrurile şi gândurile bune. LA MULŢI ANI!
    Consider the passage of years as a target. You can go through this gate into the new year and to take with you only good things and thoughts. HAPPY BIRTHDAY!



    Apreciază

Lasă un răspuns

