Despre cine scriai?

Voi găsi o zi frumoasă, plină de toamnă şi de melancolii efemere, voi găsi un peisaj nou, frumos, şi-mi voi deşira toată viaţa. Tot ce nu am apucat să scriu sau tot ce am crezut că mă va trage în jos. Le scriu acum şi le dau drumul mai târziu, când îmi va mai creşte sufletul.

Şi tot ce a fost scris cu dor şi frică, va fi aruncat spre cerul toamnei. 

O voi numi ziua eliberării, va fi o zi a tuturor anotimpurilor. Ca o carte. Toamna, iarna, vara(mai puţin) şi primăvara. În ele voi investi cu un cufăr mult prea greu. 

Nu e o promisiune. Nu e un plan. Nu e vis. Nu e ceva ce trebuie să fac cu orice preţ. Nu ştiu ce este şi nu ştiu ce va fi. 

Unde eşti copilărie?

Îmi spuneam cândva că am un port în suflet. Şi că sunt acolo destule corăbii care să înveselească punţile. Mai târziu, aveam să scriu cum fiecare corabie părăsea uşor portul, lăsând în urmă amintirea valurilor. Îmi dărămam punţile şi farul, secam marea cu nisipul. 

Tot ce mi-a mai rămas este un cufăr mare, în care am înghesuit tot. 

Şi vreau o ancoră. 

4 gânduri despre „Despre cine scriai?

Lasă un răspuns

