Un călător grăbit

Acum un an viaţa mea se scria altfel. În urmă cu mai bine de trei sute de zile îmi purtam paşii spre un drum nou pe care-l urmez azi cu sfinţenie. Astăzi este singura zi în care nu mă supăr sau nu mă tem de timp. Astăzi sunt doar eu, aşa cum m-am cunoscut aici.

Mi-am creat case din cuvinte, locuri de suflet, emoţii, momente, visuri, vieţi. Am întors un suflet pe toate părţile, cunoscând şi cunoscându-mă, puţin câte puţin. 

Pot spune cu zâmbet de suflet că am găsit aici o fericire la care nu m-am gândit niciodată. Aici, în locul unde am zâmbit cu adevărat şi nu m-am temut să aştern bucăţi din mine; pe nişte pereţi construiţi tot de mine. Îmi tresare sufletul de fiecare dată când îmi reamintesc că tot ce se află aici este construit de mine. 

Treizeci de zile m-am chinuit să dărâm tot. Reîntâlnindu-mă însă cu lumea gri din exterior, mi-am dat seama că locul meu este aici, scriind cu fir de suflet, de fericire, de emoţie, de lacrimă şi de zâmbet, cu fir de viaţă, de copil visător. Luna aceea în care renunţasem la tot a marcat atât de frumos şi profund scrisul în suflet!

Sunt şi voi rămâne mereu nişte scris, mă voi defini mereu prin cuvinte şi voi visa atât de mult încât nicio realitate nu mă va putea trezi. 

 

5 gânduri despre „Un călător grăbit

Lasă un răspuns

