Ochii.. i-am pierdut

E de poveste ce amalgam de sentimente şi emoţii puternice-mi trezise în suflet acea pereche de ochi. Era toamnă târzie şi eu eram plină de fluturi; fluturi speciali, unici, pe care nu i-am mai simţit pentru nimeni, niciodată. Nici fluturii iubirii pentru care aveam să mă destram atât de mult mai târziu, nu au fost atât de frumoşi. N-aş putea descrie în cuvinte..

Ştiu însă că nu-i voi mai vedea vreodată. În nicio mulţime nu vor mai fi acolo.. să-mi dea atâtea şi să nu-mi ia nimic! Îmi rămân imprimaţi pe retină, pentru o infinitate infinită, cu tot ceea ce mi-au dăruit în momente de privit îndelung. Conexiune, căldură, suflet, fluturi, sentimentul liniştii, al timpului oprit în loc.. al regăsirii.

De-mi închid acum ochii, îl văd zâmbind, cu sufletul şi cu privirea. Şi-i simt şi atingerea mâinii. Şi sunt destul de sigură că inima mi-a sărit câteva bătăi. Nu pot să nu mă întreb cum de-am putut să las timpul să şteargă din amintirea lui, cum de l-am lăsat nescris, dar, mai presus de toate, cum de-am putut să spun „Da” altor ochi, aşa goi..

Pentru ochii aceştia, ochii mei nu vor plânge niciodată; nici a teamă, nici a regret, nici a pierdere, nici a vid. Voi zâmbi mereu cu sufletul şi-mi voi închide ochii. Voi zâmbi a fericire. 

La cât de miraculoşi au fost fluturii, îi simt şi acum, după un car de vreme, la fel de vii şi de puternici. Mă gândesc câteodată la un alt moment de regăsire, dar poate e în zadar. Căci genul acesta de fluturi şi ochi îi vezi poate doar o dată în viaţă. Ei rămân poveste şi eu rămân zâmbet. 

2 gânduri despre „Ochii.. i-am pierdut

Lasă un răspuns

