Timpule, te-am întrecut!

M-am trezit aşa cum îmi doream de multă vreme, în veselie diurnă. Mi-am îndulcit cafeaua cu zâmbete sincere, pline de copilărie şi mi-am băut-o liniştită, în faţa casei. Mă trezeam odată cu soarele, străluceam amândoi, din simplul motiv că azi este o nouă zi. Că aveam şansa de a fi o nouă eu şi de a nota ziua aceasta în cartea vieţii mele.

Resimt o eternă primăvară în mine, simplă şi parfumată. Nu e toamnă, nu are melancolii efemere. Este singurul an în care am simţit şi am iubit cu adevărat primăvară. Parcă am renăscut odată cu ghioceii. Nu ştiam că, pe lângă toamnă, port şi-o iarnă grea pe umeri şi-n suflet. 

Mă uit printre schiţe şi-mi vine să ţip. 

Am avut momente şi momente. Ce bine! Am învăţat atât de multe. Doar că nu le-am aşezat încă cap la cap să văd cât sunt de bogată şi de.. fericită. Tic-tacul enervant de acum câteva zile, mă face acum să zâmbesc. Poate e doar o stare efemeră, dar vreau s-o trăiesc şi s-o păstrez în amintire. 

Parcă-mi curge soare prin vene. Inima mi-e cer, iar eu mi-s zâmbet. De copil, de floare, de hârtie..  Fac din ziua aceasta înc-o premieră, căci eu nu scriu când sunt fericită. Zâmbetul nu-mi rimează cu, cuvintele. 

Mă simt şi mai mult copil azi, doar că e mai diferit. Aşteptam senzaţia asta. Să mă simt cu adevărat un copil mare, dar în adevăratul sens al cuvântului. Nu ştiu şi nu pot să explic. Simt că am crescut, dar că pot reveni la copilărie fără a utiliza maşina timpului. Nu-i mai doresc o maşină a timpului. Copil sunt în fiecare zi, doar că unul mai matur, mai bătut de vânt şi ploi. Mă simt aşa bine! 

4 gânduri despre „Timpule, te-am întrecut!

Lasă un răspuns

