Restul e tăcere!

Mă simţeam singură, neaparţinând nimănui, pustiită şi tristă. Mi-era teamă să recunosc. Mi-am ascuns tristeţea-n suflet şi-am închis ochii. Însă azi mi-am purtat paşii spre primăvară, spre locuri frumoase, liniştite şi neatinse până acum de mine. Nevăzute, neştiute.. 

Am deschis ochii, bucurându-i cu privelişti şi linişti infinite, de neuitat. Parcă acum mi-e şi mai greu să plec. Fiecare loc mi se agaţă de suflet şi-mi strigă să mai rămân.

Parcă mă bucuram că sunt singură, că tristeţea mea, combinată cu tot ceea ce exploatam peisaj, poate crea o aşa linişte, o fericire frumoasă, unică, ce va rămâne semn de suflet. Totuşi, ajunsă acasă, după momentele de tăcere şi privit îndelung, simţeam nevoia să-mi îmaprt fericirea cu cineva. Să-i spun tot şi să binecuvântez asta cu o îmbrăţişare.

Nu o să fiu complet sinceră în momentele de după plecarea din oaza de linişte, dar ce contează?

Am făcut din timpul petrecut acolo un infinit frumos, aşa că ce s-a întâmplat după el, e o poveste pe care nu doresc s-o amintesc, cu atât mai puţin s-o povestesc. Sunt epuizată, dar trebuia să spun cuiva. Poate voi reface articolul acesta. Mărturisirea şi cuvintele sunt aşezate aiurea. 

Lasă un răspuns

