Sinonime

Tic-Tac. Clepsidra s-a întors demult, iar zgomotul ultimului fir de nisip este atât de aproape de mine! Tot ce-am trăit, am numărat. Tot ce-am visat, tot ce-am fost.. şi tot ce voi fi. Am numărat şi ceea ce nu se poate număra. Atâtea infinituri..

Cerul şi pământul nu se vor întâlni în veci, iar sfârştitul şi infinitul vor fi mereu două lucruri diferite ca sens. 

Dar cerul meu îşi sprijină fruntea de pământ, iar sfârşitul şi infinitul sunt identice din toate punctele de vedere. La fel ca infinitul, sfârşitul nu se termină niciodată. Sfârşitul ultimului sfârşit va fi începutul celuilalt şi tot aşa. Un sâmbure din el rămâne în suflet, pentru o eternitate. 

De numărat mă bucuram în urmă cu vreo şase, şapte primăveri. Mă lăudam cu veselie de copil, de inimă tânără. De la o sută la o mie, nu mă plictiseam niciodată. Pot să număr copilăria?..

O sută şaizeci de cuvinte, dar nu le-am numărat eu. 

Tic… Tac. 

 

10 gânduri despre „Sinonime

Lasă un răspuns

