Trei doi patru zero

Ne-au numit tineri şi nefericiţi. Nu s-au înşelat. Oare?

O să-mi acord trei mii două sute patruzeci de secunde de.. mine. Trei mii două sute patruzeci de respiraţii şi de momente în care pot fi o singură eu. Şi o să scriu, răstălmăcindu-mi încă odată cuvintele. 

Minus unu, minus patru, minus şapte.. Minus douăzeci, iar soarele nu va putea înveseli trandafirul din sticlă. Dar pe mine? Nu, ploaia are mai mult impact asupra sufletului meu decât nişte raze slăbite, de apus târziu.

O fi prea mult?

Minus o sută cinci.. Am nouăzeci de cuvinte. N-aş putea scrie trei mii două sute patruzeci în timpul alocat. Minus două sute treizeci.. Să mai număr?

Dar cât ar cântări infinitul acesta în toată înfinitatea de secunde care mi se întind înainte?

Minus o mie douăzeci şi cinci. Aş vrea un plus, mi se duc secundele şi parcă nici nu am fost eu. Cu, care Flori am rămas? Minus o mie şaptezeci şi doi. Trei, patru, cinci.. Opt, nouă, zece.. Minus, minus, minus.. 

O sută şaptezeci de cuvinte. Nu simt nimic bine, frumos sau schimbat în asta. Parcă sunt la grădiniţă şi învăţ să număr. De când am  spus şi mi-am spus că nu mai vreau să scriu, scriu atât de aiurea!

Să-mi reamintesc că acesta nu este un jurnal?

Mai am o mie optzeci de secunde, dar nu mai am ce să fac cu ele. Le păstrez, oarecum, poate voi mai vrea cândva să număr. 

 

Un gând despre „Trei doi patru zero

Lasă un răspuns

