14:12.58

Când m-am apucat să scriu pe blog, credeam că cea mai mare provocare va fi să scriu câte ceva măcar o dată pe lună. Dar aceasta era partea uşoară şi.. frumoasă. Trebuia însă să scriu câte ceva despre mine. Cine sunt..

Şi cred că acesta este testul nostru. Poate nu suntem pregătiţi cu adevărat. Poate am visat prea mult cu ochii deschişi sau poate ne-am săturat de singurătate. Poate că trebuie să ne înfruntăm cu noi înainte de a pune poveşti sub priviri străine. E greu să scrii şi o spune un copil pe jumătate scriitor.

Voiam să mă descriu în articolul acesta, să-l public în câteva cuvinte , să le explic oamenilor cum sunt. Dar apoi am realizat că eu vreau să fiu cunoscută cu adevărat de un om căruia să-i pese extrem de mult, un suflet care să conteze enorm pentru sufletul meu. Iar el, în disperarea sa de a cunoaşte fiecare colţ şi semn de suflet, să caute oriunde. Să mă caute în articolul acesta de vară, de iunie care promite multe. 

Atunci aş şti că este special, mai mult şi mai sus decât mulţi. Căci oamenii pentru care am scris nu m-au citit, deşi erau personaje principale. Iar cuvintele mele au rămas acolo, ca şi când aş fi scris unor fantome care nu fac parte din viaţa mea şi nu cunosc toate florile din mine.

Aceasta este o parte tristă. Şi eu sunt tristă. Total diferit de alte zile şi momente, a mărturisi că sunt tristă, cu voce tare şi cu bună ştiinţă, mă face fericită. Poate că ştiu cine sunt şi o să editez pagina. Poate am trecut testul. Starea aceasta am trăit-o duminica. De fapt, ieri a fost luni, iar eu m-am minţit din nou. 

 

6 gânduri despre „14:12.58

  1. E important să ştim cine suntem, să ne cunoaştem, să ne învăţăm. Nu prea ne iese dar măcar avem voinţa de a nu abandona căutarea.
    Scriind aici, la vedere, ajungi la sufletul unor străini. chiar dacă ei nu contează deloc pentru tine, citind şi cunoscând o parte a sufletului tău, ajung să rezoneze. Poate nu cât ar trebui, cât ai vrea sau cât ar vrea. Dar dacă cei pentru care scrii nu citesc, nu înseamnă că ceilalţi nu contează deloc sau tu nu contezi pentru ei.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

