Abandon

Mă întreb serios de ce mai scriu şi pentru cine scriu. Nu ştiu cum se face, nu ştiu cum de sunt prinsă într-un cerc îngust şi cum ajung mereu în acelaşi punct. Mă doare sufletul ştiind că un copil normal, la anii mei, nu ar face asta, mai ales copilul pe care mama şi-l doreşte. 

Iartă-mă, mamă, că nu sunt copilul pe care ţi l-ai dorit şi că am dat cu visurile tale de pământ. Iartă-mă pentru ce am fost şi pentru tot ceea ce nu am putut să fiu. Sper că dacă mă vei ierta tu prima, voi reuşi să mă iert şi eu, căci azi m-am simţit mai puţin copil; copilul tău. 

Joi am plâns în baie. Ploua atât de frumos, după atâta amar de vreme, după atâta dor strangulat în cuvinte care s-au pierdut în neant, încât mi-am imaginat că e toamnă. Ploaia se amesteca frumos cu un iz de cocos pe care l-am iubit pentru prima dată. Ea l-a luat alături, l-a îmbrăţişat puternic şi a creat un moment de neuitat pe care mi l-am închis în suflet, într-o cutiuţă pe care nu am scris nimic. 

Dar acum e prea departe, iar mie nu-mi mai place cocosul. Din nou. Şi de aceea sunt aici, singură şi tristă, într-o sâmbătă pe care am urmărit-o pe calendar. Iartă-mă şi pentru asta. 

Va veni ziua când păşi în afara cercului, minunata zi când voi reuşi să mă desprind de toate fantomele trecutului şi să trăiesc ca un copil normal. Poate într-o zi voi fi copilul pe care mama şi l-a dorit. Într-o bună zi, mama va spune că sunt o învingătoare. Ea va fi mândră de mine, iar eu o voi crede. Până atunci, îi cer să mă ierte, ea nu a vrut niciodată un copil de hârtie. 

 

2 gânduri despre „Abandon

Lasă un răspuns

