Inimă de hârtie 

Cafeaua-mi plânge la geam. Deasupra ei rostesc poeme fără sens și-mi fredonez cu dor melodia. Se duse şi toamna asta.. 

Ma aşez la umbra singurătăţii tale şi plang. Ceva s-a rupt în mine azi când n-am mai văzut covorul de frunze moarte. Ţipătul meu a fost înghiţit de fulgii răi de nea, care-au venit prea repede. Eu eram în octombrie al meu..  

Copil naiv am crezut că va altfel. Chiar dacă visurile mele au dat cu sufletul meu de pământ, chiar dacă eram pustiită. Dar măcar era toamnă şi-mi găseam linişte în sufletul ei, în şoaptele copacilor. Dar din nou realitatea mă învinge.. 

N-am apucat să scriu despre noi, iar acum nu sunt sigură că povestea mea şi a ta mai există. Mama mi-a tăiat o aripă şi nu mai am visul zborului şi al stelelor. 

Fiecare noiembrie are pentru mine câte un deja-vu bolnav care mă ucide încetişor. Atâta boală în mine, în oase, în inima de hârtie! Noiembrie nu e despre noi. E despre boală şi viaţă dură. Despre toamna care pleacă arogantă, cu tot sufletul meu; de data asta a luat tot.

Şi n-a mai rămas nimic din mine. Nu sunt stea, dar m-am stins într-o nu ştiu care zi din noiembrie. 

Adio, atât mai am de zis. Din iad nu mai ies şi anul meu s-a terminat aici. 

6 gânduri despre „Inimă de hârtie 

    • Nici de-ai vrea, n-ai putea să fii penibilă.
      Da, acum sunt bine.
      Dar uneori sunt copleşită de viaţă, de stările altora, de tot ceea ce se întâmplă în bula mea şi in exteriorul acesteia.
      Ai zis ceva frumos, departe de limita penibilului. Totuşi, textele mele denotă doar stări de spirit.
      Uneori scurte, alteori trecute, unele netrăite..
      Îmi place să ştiu ca sunteţi aici cu mine. Da, îmi place asta.
      Şi aş vrea să rămâneţi.
      Pupici cu drag.

      Apreciat de 3 persoane

Lasă un răspuns

