Doi

Ce ai, inimă, de nu mai ştii să baţi cum trebuie, cum te-am învăţat cândva? Ai uitat şi tu, se pare, iar acum eşti cel mai puţin utilă. Ce a mai rămas din mine?.. 

Pe tine, inimă, te îngheţ, iar eu mă eliberez de toate sentimentele şi devin, nu cea mai puternică floare, cum am tot încercat în zadar, ci cea mai puternică variantă a unui om slab care a murit de prea multe ori. 

De mă uit în urmă, îmi vine doar să ţip şi să plâng. Şi voi ţipa şi voi plânge, dar nimic nu-mi stă-n cale. Nu mă duc spre fericire, mă duc spre o nebunie mai bolnavă decât aceasta şi nici măcar chipul mamei nu-mi încurcă drumul. 

În mine urlă ani netrăiți şi visuri distruse. E genul acela de ţipăt care nu dispare sau nu-şi pierde din intensitate dacă-mi acopăr urechile cu palmele, ci se amplifică, iar cu fiecare bătaie de inimă, simt moartea mai aproape. 

Dar nu de moarte mă tem şi aş fi vrut să-ţi spun şi ţie asta, să mă vezi aşa cum sunt şi să-mi îmbrăţişezi sufletul. Indiferenţa ta m-a adus la limită, însă mi-am promis să nu scriu despre tine. Căci tu nici nu ştii că eu scriu.. 

Aş vrea să dau vina pe tine, mamă, iar o perioadă te-am învinovăţit de visul acesta sfarâmat, de aripile mele rupte şi de sufletul mort. Dar nici tu, nici el, nici ceilalti nu m-au adus în starea asta. Aşa-mi zic mereu, dar nu ştiu şi nu-mi pasă dacă mă mint. Aşa, şi? 

Ceaiul mă întristează şi oricât de mult aş vrea, nu-i pot reda gustul amar şi unic pe care-l are cafeaua. Şi-mi aminteşte de ceva ce vreau să uit, să şterg definitiv din suflet. Ceaiul mă face să nu ştiu ce am. 

Zilele trecute s-au împlinit doi ani de când am blogul. Așa, și?

Lasă un răspuns

