Tu, mamă! 

N-am vrut decât să mă iubeşti şi să fii mândră de mine, să-mi ierţi greşelile şi să crezi în mine. Nu reuşeşti nicidecum să mă înţelegi, iar eu nu ştiu cum să mai explic totul, cum să-mi cer iertare sau cum să te fac să mă placi aşa cum sunt. Am pierdut, mamă, iar acum nu mai am nimic, nici măcar o melodie pe care să-mi spânzur nişte cuvinte. 

Golurile şi rănile aduse ţie, dezamăgirea şi durerea de inimă de mamă, nu pot fi umplute sau vindecate de părerile mele de rău sau de toate schimbările pe care le-am făcut. Pentru tine, dar nu ai văzut.. De curând am renunţat la omul care mi-a dat stele şi fluturi, doar pentru tine. Chiar dacă eram pe moarte şi sufletul avea nevoie de stelele lui. Dar tu nu ai văzut asta aşa.. 

Mai ai un copil care sper să te facă fericită, să-ţi îndeplinească toate cerinţele şi să te asculte. Mai ai un copil care nu scrie şi asta trebuie să te facă fericită. Eu vreau să ies din cadru, căci tu n-ai putea să fii mamă de copil de hârtie.. 

Am înţeles că m-am grăbit să cresc şi că lumea nu e aşa cum o coloram eu. Lumea nu poate fi colorată; nici inimile nu pot. Mai ales cele de mamă, mai ales cu, cuvinte. Am înţeles ceea ce vrei tu de la mine, dar nu reuşesc să înţeleg nici măcar unul dintre toate cuvintele pe care mi le-ai ţipat ieri. Iată-mă, fetiţa speriată care aleargă plângând spre blog, de fiecare dată când realitatea îi arată cum e de fapt viaţa. 

M-ai îngropat sub pământ uscat, cu tot cu sufletul care putrezea în mine şi cu universul meu gol, pustiit de stele, dar te iert şi nu te acuz nici măcar o secundă, căci vina-mi aparţine. Iartă-mă tu, căci niciodată nu voi putea fi copilul pe care ţi-l doreşti. 

Te iubesc. 



4 gânduri despre „Tu, mamă! 

  1. Mi s-a facut pielea de gaina. Si nu imi permit sa te contrazic, in niciun fel.
    Tot ce iti pot spune este ca o mama, indiferent de situatie, ne doreste binele si doar binele. Binele pe care ea il considera bine si binele pe care noi il consideram rau, uneori. Si asta este in regula. Incearca, in continuare, sa o intelegi.
    Nimeni nu te poate iubi mai mult si mai profund decat o face propria mama, indiferent de cat de mari sunt greselile pe care le faci.
    Si da, stiu ca suna a cliseu tot ceea ce ti-am spus aici, dar nu pot fi mai sigura de ceva pe lumea asta.
    Te pup, si fii tare! :*

    Apreciat de 1 persoană

    • Ştiu asta, sunt perfect conştientă de iubirea ei, dar nu o face cum vreau eu să fiu iubită şi asta mă umple de goluri.
      Totuşi, sunt în căutare; de vise, de oameni, de iubiri, de momente.
      Mai am de dat cu capul de pereţi.
      Îţi mulţumesc pentru tot ce mi-ai scris, subscriu multor cuvinte și păreri din micul tău discurs.
      Nu vreau să zic ceva nepotrivit, la fel cum nu ştiu ce vor crede când vor citi. E un risc asumat, o eliberare de care am nevoie, dar multe sunt în spatele cuvintelor din articol. Nu ştiu dacă le-ai văzut pe toate, dacă le-ai înţeles ..
      Te pup cu drag şi vreau să te cunosc mai bine. Îmbrăţişări cu sufletul. ♥

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

