Plângi, iubite..

Mă sufoc. Dorul mi se preschimbă într-un negru murar, încărcat de-o boală infinită, târât printr-un iad fără ieşire. Timpul mi-e puţin şi mi se duce prea repede. Rămân in urmă cu tot ce nu am apucat sa trăiesc, cu un suflet mort care adăposteşte sicrie într-un interior care putrezeşte. 

Inima-mi pulsează tăceri grele, iar eu mă târăsc printr-un iad nevăzut de primăvară, un iad aşteptând toamna care nu mai vine. M-au uitat, iar eu nu pot accepta. Realitatea mă izbeşte de solul tare şi rece şi-mi plâng sufletul. 


Mă blamez la nesfârşit, sunt în genunchi ş-am plâns prea mulţi paşi. Vina-mi aparţine, dar ce folos? Am pierdut. Am pierdut totul, dar, copil naiv, am crezut că toamna îmi va da mai mult înapoi, c-o să fiu fericită. 


Am jurat că nu o să regret, că viaţa mea nu se va scrie aşa. Am pierdut şi nu ştiu cât de tare s-o mai spun ca să pricep odată pentru totdeauna. Speranţa moare prima.. 


Visul de stele îmi toacă inima. 


Universul meu s-a spart în mii de bucăţele şi-l privesc de jos, mai trec odată prin cioburi, cu privirea în jos îmi adun ce-a mai rămas din mine şi tac. Tăcerea mi-a adus pierzania, neşansa, marea de negru și uitarea. 


Cu ochi goi şi reci îmi privesc dezamăgirea. C-am ajuns cum îmi promiteam că nu voi fi in veci. Îmi privesc neputinţa de a fi altcineva, mizeria şi boala aduse mie de către mine, ruşinea adunată cu durerea şi nu mă recunosc. 


M-am stins odată cu stelele mele şi poate că nici nu ştiu. Poate m-am destrămat odată cu universul meu drag ş-am rămas prin nu ştiu care lună a anului trecut. 


Am pierdut. 

Lasă un răspuns

