Eilimaf

Iad. Atât mai este din mine, doar asta mai reprezint, doar despre atât mai pot scrie, doar atât mi-a mai rămas. La ce m-aş fi aşteptat, până la urmă? Contrar concepţiilor, ideilor şi dorinţelor mamei pentru mine, sunt asta. Un iad infinit, nemărginit de graniţe, un spaţiu fără limite, slab, gol şi întunecat. Un iad construit de mine, durere adăugată peste durere şi am obţinut reţeta unei suferinţe eterne. Aplauze. 

Nebunia mi-e incurabilă, boala instalată în mine e în stadiu terminal, credinţa mi-e inexistentă, iar tu nu eşti mândră de mine. Bine nu e şi nu va fi nicicând şi mă blamez iar şi iar, căci sunt atât de proastă să mă agăţ de o speranţă care fură şi nu dă nimic. Fură dintr-un cadavru care tot speră că va renaşte. Ce bolnav! 

Stăpânesc cu măiestrie arta minciunii, modelez pentru câteva minute bolnave universuri pe care nu ar trebui să le măsor nici măcar cu visul. Am ajuns atât de jos în iadul meu, încât îmi imaginez stele şi oameni şi întâmplări care nu vor exista vreodată, dar în boala care mă reprezintă, mi le imaginez reale. Ce clişeu să afirm că Iadul e jos, iar evident, Raiul e acolo sus, printre îngeri și lumină. 

Îmi vine să plâng, dar ştiu că nu e sfârşitul, ştiu că voi plange cu lacrimi de sânge şi-mi voi ruga moartea să vină să ma ia. Acum e doar linişte, tăcere în locuri ce-ar trebui să fie vesele, lacrimi în loc de orice şi mult negru. Sunt ani nerăiți, înghesuiţi de neputinţă şi minciună murdară, anii unei tinereţi care doar a trecut şi atât. 

Cum să nu plângi? 

Scriu la nervi, la neputinţă şi la durerea enormă care-mi mişună în fiinţă, conştientă de regretul usturător care va veni imediat ce-mi voi termina cuvintele  penibile. Vor dăinui până le voi scrie pe celelalte, mă vor bântui iar şi iar, blocându-mă în cercul ăsta vicios din care nu pot evada. 




Lasă un răspuns

