Scrie-l

Nu mai vine. Aşteptarea e de prisos, iar durerea din piept nu-şi are rostul. Departe sunt de Raiul pe care-l aducea zâmbetul tău. Atât de departe.. Iadul îmi numără anii, iar eu cunosc fiecare colţişor de-al lui. Tu nu știi cum e-n iad. 

Nu-mi pot usca lacrimile, sunt ruina unei ruine, bolnavă de singurătate şi atât de goală. 

Toate verbele-s la negativ, incompletă le mai conjug uneori, viitorul e incert, iar acel pronume personal nu mai este folosit în aceaşi propoziție cu subiectul acesta trist. Totu-i trist şi gol, e iarnă aspră şi nu ştiu cum să uit. 

M-am pierdut şi-mi vine din nou să plâng. Aş vrea să ştiu de ce s-a întâmplat aşa, de ce-ai plecat, dacă noaptea poţi să dormi liniştit, dacă te mai gândeşti uneori la mine, dacă ştii ce-ai făcut din mine, dacă.. 

Îmi întind fără succes zâmbete false pe chip, îmi ascund dezamăgită insomniile sub straturi de machiaj, dar nu-i de ajuns. 

Ochii mi-mpovăresc în priviri uitate care m-au uitat, în zâmbete-ntâlnite pe trotuar, în oamenii care vin şi apoi pleacă. Promisiunile sunt pentru totdeauna, dar nu ştii, altfel nu ai fi promis şi nu m-ai fi pus să promit. 

Greşesc, mamă, c-am sperat că o să găsesc fericirea aceea, c-am crezut în fiecare om, că am iubit şi dăruit fără măsură din toată inima mea rănită? Rană peste rană ş-am uitat prea repede cum se simte să fii fericit. 

Oamenii nu schimbă oameni, oamenii distrug oameni. Oamenii nu sunt oameni, ci molii furioase care ne jefuiesc de tot ceea ce avem, de tot ceea ce dăruim în tăcere şi zâmbete neroade. Am greşit, oameni sunt puţini. Am greşit atât de mult! 



4 gânduri despre „Scrie-l

  1. Fata de hartie.
    Oamenii sunt cei care te fac sa plangi, dar tot oamenii sunt cei care-ti smulg cel mai fermecator zambet din lume.
    Apoi…
    Nu trebuie sa uiti ca dupa cea mai geroasa iarna, oricat de grea si lunga ar parea, inevitabil va veni primavara. Este scris in legile naturii.
    Vei vedea.

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

