Dinamica unei inimi

Mi-e frig. Dorul mi-a pătruns în oase şi visez la ceruri de vanilie, cu plaje cu nisip roz şi fierbinte. Aşteptarea are aceaşi culoare, mi-au amorţit braţele şi mă dor tălpile, dar nu o pot alunga. Nu când mi-a fost casă, frate şi soră, prietenă şi amară suferinţă. E paradoxul meu bolnav în care aşteptarea doare şi vindecă în acelaşi timp. Sau poate doar doare, iar eu am învăţat atât de rapid să mint atât de bine. 

Ah, ce-aş fi vrut, mamă, să-mi piepteni părul azi, să ne amintim de îndepărtata mea copilărie, să..  N-am avut nevoie de niciunul dintre cuvintele pe care mi le-ai spus azi şi ieri şi în fiecare sâmbătă, dar o să mi le amintesc câţi ani o să mai am. 

Mi-e dor. Frigul îmi umblă prin suflet şi visez la acelaşi cer de vanilie-n care se oglindeşte o mare curată, colorată în cel mai frumos şi mai vesel albastru. Lumea mea e cu susul în jos şi nimic nu pare să fie bine. 

Ah, cât mi-am dorit, tată, să-ţi aminteşti, să mă priveşti din nou ca înainte şi să ştiu, doar privindu-te,că o să fie. O altă formă a aşteptării care mi-a tăiat câţiva ani; o realitate în faţa căreia mi-am deschis ochii prea târziu. Încerc să uit toate cuvintele tale, cu teamă şi rău de suflet le-am închis in cufere pe care-am scris cu litere îngroşate. 

Mi-e sete de libertate. Dulcele cer de vanilie adăposteşte Raiul şi-l privesc cu gura larg deschisă. N-am loc acolo nici în jumătatea aceasta de vis, dar ştiu că nisipul roz e fin şi moale şi pe mine mă dor tălpile. 

Câtă boală e-n mine oare? 

Am plâns până la epuizare, până am adormit şi ploapele mi-au căzut grele, iar acum nu resimt nicio emoţie, scriindu-mi pentru a nu ştiu câta oară neputinţa murdară. Până când?! 

Azi e mâinele în care am promis şi mi s-a promis că va fi bine. 


4 gânduri despre „Dinamica unei inimi

Lasă un răspuns

