Septembrie

Dar eu n-am avut o inimă de rezervă..

Pierderile dansează pe başi de lacrimă amară, iar adevărul a murit la doi paşi de sufletul meu. Vara ce-a trecut şi-a durut, anotimpul despre care nu pot scrie, cea care mi-a subjugat dulcea libertate, e aceaşi care mi-a luat sufletul definitiv şi l-a îngropat sub pământ uscat, lăsând loc doar de-un nume pe cruce. Şi nu este al meu..

Ampretentele prieteniilor pierdute şi neavute nu ştiu unde să le păstrez, iar durerea tace şi suspină odată cu mine. Oare să fi avut dreptate, mamă?

E zi de ploaie.

Zi tu, ploaie.

Mi-am aşezat urechea pe încheietura mâinii stângi, vrând să te aud şoptind adoraţia supremă şi trecută, dorindu-mi să aud stele răsărind, dând gramul de viaţă de care Universul meu depinde. Am vrut să-i aud pe toţi, să lichefiez iubirea mea pentru ei, cei care m-au avut, dar m-au pierdut.

Nici măcar iubita toamnă nu poate schimba ceva. Am aşteptat-o plângând și-am aşteptat-o plângând. Toate anotimpurile sunt la fel, iar cu durere în suflet şi cu probabilitatea de a mă înşela amarnic, de a crede într-un adevăr eronat, afirm că toţi oamenii sunt la fel.

Lasă un răspuns

